Οι γονείς συχνά αναρωτιούνται αν υπάρχει μια ιδανική απόσταση μεταξύ των παιδιών τους. Η χρονική απόσταση στα αδέλφια φαίνετε ότι επηρεάζει την νοημοσύνη τους σύμφωνα με τελευταία μελέτη.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Notre Dame , η χρονική απόσταση μεταξύ των αδελφών περισσότερο από δύο χρόνια, δημιουργεί σε αυτά, καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, με υψηλότερες βαθμολογίες στην ανάγνωση και τα μαθηματικά, από τα παιδιά που γεννήθηκαν πιο κοντά δηλαδή κάτω από τα δύο χρόνια.
Η μελέτη σχεδιάστηκε για να προσδιορίσει τη σχέση αιτίας-αποτελέσματος της χρονικής διαφοράς -απόστασης αδελφών στις σχολικές επιδόσεις. Οι ερευνητές εργάσθηκαν σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ,σε εθνικό επίπεδο (έρευνα τύπου πάνελ)12.686 νέων ανθρώπων ηλικίας 14 έως 22ετών , και στα παιδιά τους.
Βάσει της έρευνας μελετήθηκαν οι συνέπειες της απόστασης της γέννησης μεταξύ αδελφών στην μετέπειτα ζωή τους, την ακαδημαϊκή επίδοση τους, όπως αυτή μετράται από το Peabody Individual Achievement Tests (ατομικές δοκιμασίες για τα μαθηματικά και την ανάγνωση).
Τα συμπεράσματα έδειξαν ότι για τουλάχιστον ένα σημαντικό αριθμό αδελφών , η μεγαλύτερη απόσταση πάνω από δυο χρόνια μπορεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα στην ακαδημαϊκή επίδοση και κυρίως για το μεγαλύτερο αδελφό.
Συμπερασματικά τα δύο χρόνια και πάνω διαφορά μεταξύ των αδελφών βελτιώνει την νοημοσύνη και τις μαθησιακές λειτουργιές αυτών.
Πηγή
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Notre Dame , η χρονική απόσταση μεταξύ των αδελφών περισσότερο από δύο χρόνια, δημιουργεί σε αυτά, καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, με υψηλότερες βαθμολογίες στην ανάγνωση και τα μαθηματικά, από τα παιδιά που γεννήθηκαν πιο κοντά δηλαδή κάτω από τα δύο χρόνια.
Η μελέτη σχεδιάστηκε για να προσδιορίσει τη σχέση αιτίας-αποτελέσματος της χρονικής διαφοράς -απόστασης αδελφών στις σχολικές επιδόσεις. Οι ερευνητές εργάσθηκαν σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ,σε εθνικό επίπεδο (έρευνα τύπου πάνελ)12.686 νέων ανθρώπων ηλικίας 14 έως 22ετών , και στα παιδιά τους.
Βάσει της έρευνας μελετήθηκαν οι συνέπειες της απόστασης της γέννησης μεταξύ αδελφών στην μετέπειτα ζωή τους, την ακαδημαϊκή επίδοση τους, όπως αυτή μετράται από το Peabody Individual Achievement Tests (ατομικές δοκιμασίες για τα μαθηματικά και την ανάγνωση).
Τα συμπεράσματα έδειξαν ότι για τουλάχιστον ένα σημαντικό αριθμό αδελφών , η μεγαλύτερη απόσταση πάνω από δυο χρόνια μπορεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα στην ακαδημαϊκή επίδοση και κυρίως για το μεγαλύτερο αδελφό.
Συμπερασματικά τα δύο χρόνια και πάνω διαφορά μεταξύ των αδελφών βελτιώνει την νοημοσύνη και τις μαθησιακές λειτουργιές αυτών.
Πηγή