Ο πλανητικός στέκεται αλληλέγγυος στον φυλακισμένο απεργό πείνας Νίκο Ρωμανό. Ο Νίκος διεκδικέι το νόμιμο δικαίωμα του για χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών από τη φυλακή.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο εγχειρίδιο της Νομικής σχολής Αθηνών για τα συνταγματικά δικαιώματα των φυλακισμένων,
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο εγχειρίδιο της Νομικής σχολής Αθηνών για τα συνταγματικά δικαιώματα των φυλακισμένων,
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση |
20 σχόλια:
Με το συμπάθιο αλλά τούτος ο τρομοκράτης και λήσταρχος δεν επέδειξε ούτε ίχνος μεταμέλειας.
Προφανώς και θα διαφύγει αφού η καταδίκη του είναι βέβαια, και πράγματι δεν ξέρω τι θα πείτε στο πιθανό αθώο επόμενο θύμα του!
Η κατάχρηση της επιείκειας της πολιτείας συνέβη και με τους Σακά, Μαζιώτη, Ρούπα, Ξηρό!
Για να δώ απάντηση στο Δήμο..
Δήμο αν θεωρείς ως "πιθανό αθώο επόμενο θύμα του" μία ακόμη τράπεζα, σε ενημερώνω πως το διαδίκτυο βρίθει ιστότοπων με διαφορετικές απόψεις και θεματολογία. Πρωτείνω να βρεις μια σελίδα που να συμβαδίζει με τα λεγομενά σου παραπάνω και να κάνεις εκεί εποικοδομιτικό διάλογο, από το να κάνεις εδώ κριτική τύπου μεσημεριανής ζώνης και να μας σκοτίζεις τα παπάρια. Κάνε μας την χάρη να μην ξαναμπείς στο ιστολόγιο μας, πες το και στους φίλους σου. Άντε γιατί σαν πολλοί μαζευτήκαμε.
Δημήτρη,
Η επιθετικότητά σου και η αγένεια σου δεν με ξενίζουν.
Είναι συνηθισμένη συμπεριφορά των αριστερών ,άμεσα βέβαια συνδεδεμένη με την γύμνια των επιχειρημάτων, καθώς το να προσδιορίζεται κάποιος αριστερός, κυρίως έχει να κάνει με το θυμικό παρά με ορθολογική σκέψη η πραγματική γνώση του κόσμου, κοινωνικότητα κλπ.
Τώρα, η ληστεία τράπεζας αγαπητέ δεν είναι κλοπή πορτοφολιού στον ηλεκτρικό. Είναι μια ένοπλη επιχείρηση με μεγάλες πιθανότητες να καταλήξει σε θανάτους ή τραυματισμούς αθώων αλλά βέβαια και των δραστών.
Επιπλέον ο Ρωμανος δεν είναι πολιτικός κρατούμενος. Δεν διώκεται για τις ιδέες του. Δεν είμαστε στη χώρα του συντρόφου Κιμ Γιονγ Ουν και ελπίζω να μην γίνουμε
Είναι καταδικασμένος για ένοπλη ληστεία και υπόδικος για τρομοκρατία.
Σαν τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Ακόμα μπαίνω συχνά στη παρούσα ιστοσελίδα και δεν μου φάνηκε να μοιάζει με το Ινδιαμύδια! ή άλλη Συρίζο-αναρχοαυτόνομη ιστοσελίδα.
Αν αναρτούσατε κάποια σύμβολα ίσως να απωθούσαν τους αλλόδοξους. Δοκιμάστε με το 'Α' ή το σφυροδρέπανο!.
Και τέλος δεν είσαι εσύ που θα ορίσεις τι θα βλέπω και τι όχι .
Αν θέλετε να έχετε μόνο εσείς πρόσβαση κλείστε το και στέλνετε τις αναρτήσεις μεταξύ σας στο dropbox.
Δεν πιθανολογώ ότι θα αναρτήσετε το σχόλιο μου άλλα ούτε και με ενδιαφέρει.
1. Επιθετικότητα είναι να αποκαλείς έναν εικοσάχρονο, μάρτυρα δολοφονίας κοντινού του προσώπου στα 15 του χρόνια, "τούτο λήσταρχο" όταν έχει την τιμή να υπερασπιστεί τα δικαιώματα του με κίνδυνο της ζωής του. Πάω στοίχημα πως το θάρρος του στοιχειώνει τον ανδρισμό σου. Όσο για την αγένεια δεν σε ξενίζει γιατί σίγουρα αυτές λαμβάνεις από κάθε νοήμον συνομιλητή στις άτοπες τοποθετήσεις σου με ποιητική χροιά λόγιου στο πλάι του Πρετεντέρη.
2. Δεν είμαι αγαπητός σου
3. ΠΟΥΘΕΝΑ το άρθρο δεν εκφέρει άποψη σχετικά με την πράξη του Ρωμανού, αλλά ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΕΙ με αποδείξεις για το δικαίωμα ΚΑΘΕ φυλακισμένου για εκπαιδευτική άδεια.
4. Ο Ρωμανός διώκεται για τις ιδέες του διότι το έγκλημα του ειναι πολλαπλώς υποδεέστερο αυτών που διαπράττονται αυτή τη στιγμή από δεκάδες άλλους, μη διωκόμενους, που απλά τα εγκλήματα τους συμβαδίζουν με το τρέχον πολιτικό σύστημα. Άραγε δεν καταργεί η πρακτική του τους νόμους, απλά αντικατοπτρίζει την ασέβεια που δείχνουν οι υποστηρικτές τους και του συστήματος προς τον ίδιο τους τον εαυτό, γελοιοποιώντας τους. Αυτό εξηγεί το μένος τους, το μένος σου.
5. Η σελίδα απευθύνεται σε νοήμονες ανθρώπους διαφορετικής ιδεολογίας. Δεν είμαστε αριστεροί, απλά προσπαθούμε να είμαστε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που είσαι εσύ, από όποιο ιδεολογικό χώρο και να προέρχεται.
6. Δεν όρισα αν θα πεις, σου ζήτησα "να μας κάνεις την χάρη". Μπορώ και δικαιούμαι να ορίσω ποιός μπαίνει στο ιστολόγιο μας, απλά αποκλείοντας την IP σου.
ΥΓ: Σίγουρα πολλοί από αυτούς που διάβασαν το άρθρο έχουν διαφορετική άποψη από την δική μας, κάποιοι και ανάλογη με την δική σου. Απορρόφησαν την πληροφορία που είχε να προσφέρει, και άλλοι άλλαξαν γνώμη, άλλοι δέχθηκαν το επιχείρημα αλλά δεν στέκονται αλληλέγγυοι, και άλλοι το απέρριψαν. Ωστόσο εσύ, μιας και αναφέρεσαι σε ορθολογισμό, δεν έχεις την δυνατότητα να κατανοήσεις το βάσιμο επιχείρημα που προτάσσουμε, και επιμένεις με μια copypaste απλούστευση, τύπου λήσταρχος=πλούταρχος=μπουζούκια, που ουδεμία σύνδεση έχει με το περιεχόμενο του άρθρου και είμαι σίγουρος ότι το έχεις κάνει και αλλού. Η διαφορά λοιπόν των άλλων ομοϊδεατών σου που διάβασαν το άρθρο με εσένα είναι ότι δεν είναι αργόσχολοι ή ίσως δεν βρήκαν ένα ουσιαστικό σημείο όπου θα οδηγούσε σε εποικοδομητική συζήτηση.
Ταυτόχρονα σπαταλάς και τον δικό μου χρόνο, γιατί όπως βλέπεις η σελίδα δεν έχει διαφημίσεις. Από εκεί έπρεπε να καταλάβεις ότι είμαστε ελεύθερο, ανοιχτό προς όλους ιστολόγιο χωρίς κίνητρα και υποβολείς. Όσο για τα σύμβολα στον πάτο σου.
Αλήθεια δεν έλπιζα ότι θα αναρτηθεί το σχόλιο μου, ούτε και είχα κατά νου να δώσω συνέχεια σε όλον αυτόν τον διάλογο, πλην όμως η τοποθέτηση σου είναι τέτοια που αδυνατώ να αντισταθώ στον πειρασμό.
Και η έκπληξη μου είναι όμως μεγάλη βλέποντας ένα άνθρωπο σαν εσένα με προφανέστατα ανώτατες σπουδές να αδυνατεί να οριοθετήσει και να διακρίνει ουσιαστικά πράγματα. Έτσι λοιπόν:
1. Όταν ο Ρωμανός μπουκάρισε ένοπλος για να ληστέψει τράπεζα δεν « υπερασπίζονταν της ιδέες του» . Έκανε αυτό ακριβώς που λέει η λέξη, ληστεία, βίαιη και με απειλή κατά της ζωής, δηλαδή ιδιοποίηση ή προσπάθεια ιδιοποίησης ξένης περιουσίας. Καταδικάστηκε για τούτο από θεσμοθετημένο όργανο της Πολιτείας και οφείλει να εκπληρώσει την ποινή του όπως ο νόμος ορίζει.
2. Αποδέχομαι το δικαίωμα σου να μην σε αποκαλώ αγαπητό
3. Αποδέχομαι επίσης το δικαίωμα ακόμα και έγκλειστου κατάδικου και υπόδικου για μόρφωση και όχι μόνο. Στην περίπτωση μας όμως οι πιθανότητες είναι συντριπτικά υπέρ του ότι ο εν λόγω έγκλειστος θα διαφύγει και θα εγκληματήσει ξανά σε βάρος αθώων και ανυποψίαστων πολιτών. Αρα η Πολιτεία θα βρει τρόπους ώστε και το δικαίωμα του έγκλειστου να διασφαλιστεί κατά το δυνατόν αλλά κυρίως να προστατευθούν οι αθώοι και ανυποψίαστοι πολίτες που ενδέχεται να πέσουν θύματα της εγκληματικής συμπεριφοράς του. Επί πλέον οφείλει να δικαστεί σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και την κατηγορία του τρομοκράτη.
4. Το καταφανέστατα σαθρό επιχείρημα «διότι το έγκλημα του είναι πολλαπλώς υποδεέστερο αυτών που διαπράττονται αυτή τη στιγμή από δεκάδες άλλους, μη διωκόμενους, που απλά τα εγκλήματα τους συμβαδίζουν με το τρέχον πολιτικό σύστημα» στερείται λογικής. Αυτό γιατί με το σκεπτικό αυτό θα έπρεπε όλοι οι ληστές, μικροκλέφτες , οικονομικοί εγκληματίες, οι οποίοι είναι τώρα στη φυλακή να αφεθούν ελεύθεροι , επειδή υπάρχουν μη τιμωρηθέντες πολιτικοί που έχουν κάνει σοβαρότερα αδικήματα και εν τούτοις είναι ελεύθεροι. Αν το επεκτείνουμε δε , δεν πρέπει κανείς να συλλαμβάνεται για τέτοια λιγότερο σημαντικά αδικήματα μέχρι να τιμωρηθούν οι διαφεύγοντες πολιτικοί. Το επιχείρημα μπάζει από παντού.
5. Γενικά ο κάθε ένας αποκαλεί τον εαυτό του νοήμονα. Δεν ξέρω κανέναν να μην το κάνει. Όμως μόνο οι αριστεροί έχουν την αίσθηση ότι είναι κάτοχοι της υπέρτατης γνώσης και ως εκ τούτου όλοι οι άλλοι είναι άφρονες, βαλτοί , κατευθυνόμενοι ή δοσίλογοι, προδότες , Πρετεντέρηδες ή οτιδήποτε άλλο.
6. Το «κάνε μας τη χάρ绨 έχει προκλητική προστακτική στην Ελληνική γλώσσα .Δεν θα σου κάνω λοιπόν την χάρη γιατί βρίσκω τα θέματα που αναρτάτε ενδιαφέροντα. και ούτε και μπορείς να με αποκλείσεις αφού το ΙP μου είναι δυναμικό. Εκτός και αν κλείσεις όλα το εύρος των ΙP που διαθέτει ο ΙSP μου. Δεν ξέρω αν γίνεται, αλλά και να γίνεται έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν θα το κάνεις.
Το ότι σχολίασα δεν είναι γιατί δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω αλλά επειδή με εξέπληξε το γεγονός του πως είναι δυνατόν επιστήμονες να χρησιμοποιούν τα σκεπτικά του Ινδιαμύδια, ενώ θα περιμένει κανείς μια πιο αναλυτική και ορθολογική σκέψη.
Και κλείνοντας έβαλες και την σφραγίδα σου με μια απρέπεια στο τέλος, λες και τάχα αυτό θα εμπλούτιζε το κείμενό σου. Αλλά πάλι ίσως να το παρουσίασες σαν μια «πρέζα» επαναστατικότητας και αγώνα έτσι και για να νοστιμίσει λίγο το προηγούμενο άχαρο κείμενο υποκειμενικά ορθολογικών επιχειρημάτων!
Θα στο κάνω ακόμα πιο λιανά, για τελευταία φορά. Είναι πολιτική πράξη μια ψυχρώ δολοφονία 15χρονου από αστυνομικό? Θα έκανε την ληστεία ο Ρωμανός αν δεν είχε σκοτώσει ο αστυνομικός τον έφηβο φίλο του? Ή μήπως η "προσωρινή αποφυλάκιση" του πραγματικού λήσταρχου Λαυρεντιάδη (701 εκατ. ευρώ) δεν σχετίζεται καθόλου με κρατικούς μηχανισμούς? Ότι καταλαβαίνεις. Σε ενημερώνω πάντως, πως ο δολοφόνος του 16χρονου Καλτεζά, ζει και βασιλεύει ελεύθερος εδώ και δεκαετίες.
1. Δεν αναφέρθηκε ο πλανητικός σε αθώωση του Ρωμανού
3. Δεν υπάρχει "περιπτωσή μας" ούτε πιθανότητες επί του θέματος. Οι νόμοι ορίζονται από το σύνταγμα, οφείλουν να εφαρμόζονται ανεξάρτητα πεποιθήσεων, και δεν ζητούν την γνώμη σου.
4. Λάθος, απλά οι κυβερνόντες θα έπρεπε να ασχολούνται με τις ουσιαστικές περιπτώσεις εκγληματικής συμπεριφοράς, και όχι με την εκαπιδευτική άδεια ενός φυλακισμένου σε ίδρυμα που το ίδιο το σύστημα του έδωσε το δικαίωμα να παρακολουθήσει. Αυτό συμβαίνει ακριβώς επειδή η δίωξη του Ρωμανού έχει ΚΑΙ πολιτικό χαρακτήρα.
5. Δεν αναφέρομαι στην αριστερα και ουτε με ενδιαφέρει. Μόνος σου χωρίς να σε προκαλέσω μου δείχνεις την προκατάληψη σου. Ότι δεν σου αρέσει το αποκαλείς αριστερά.
6. (α)Το κάνε μας την χάρη υπάρχει μόνο στην ελληνική γλώσσα, η περιγραφικότητα του λόγου σου δεν προσθέτει το παραμικρό κύρος στις προτάσεις σου.(β) Μπορώ να αποκλείσω κάθε IP που κάλει το domain μου και είναι asserted σε MAC address που σχετίζεται με δραστηριότητα σου στην σελίδα μου, αλλά δεν θα χαλάσω 1 μέρα σε sniffing logs για να το κάνω - κάτι τέτοιο θα σήμαινε καταχρασμό της εξουσίας που έχω στην σελίδα με πολιτικό κίνητρο και δεν είμαι σαν τους ομοίους σου. Σε βλέπω να κρύβεσαι στο anonymous option των σχολίων και δεν θα σου την χαλάσω.
Είσαι ανόητος με την κυριολεκτική έννοια γιατί δεν συνδέεις ένα επίσημο εγχειρίδιο της νομικής σχολής Αθηνών που σου δείχνω στο άρθρο με το indymedia, αποκαλώντας το ινδιαμύδια. Απορόντας για το που βρήκες αυτή την λέξη, ανακάλυψα τις πηγές σου με μια αναζήτηση στο google: stoxos.gr, ksipnistere e.blospot.gr, xanet.gr ποπο ξαφνιάστηκα.
Προφανώς και ειναι άχαρο το κείμενο μου γιατί βαριέμαι να σου απαντάω.
Δεν είμαι επιστήμονας είμαι ρομποτ της αριστερας και τρέφομαι ανακυκλώνοντας φυλλάδια της KNE.
στον πατο σου,
στον πατο σου,
στον πατο σου 3 φορές πιο αγωνιστικός 3 φορες πιο ρομπότ.
(είπες πιο πανω δεν σε νοιάζει να απαντήσεις, ειλικρινά μην ξαναστείλεις σχόλιο δεν θα το δημοσιεύσω η άποψη σου δεν ενδιαφέρει κανέναν που διαβάζει το άρθρο, και το βράδυ θα τα σβήσω όλα τα σχόλια στο άρθρο. Αν θες κάτι περεταίρω χρησιμοποίησε το tab "επικοινωνία" πάνω πάνω)
Καλησπέρα σε όλους,
Θεωρώ οτι το επιχείρημα στο άρθρο καταρρίπτεται απο μόνο του διότι αναφέρεται σαν υποχρέωση της πολιτείας να δώσει άδεια στον κάθε κρατούμενο αλλά στην φώτογραφια με το υποτιθέμενο συνταγματικό του δικαίωμα αναγράφεται " Δυνατές είναι και οι εκπαιδευτικές άδειες" . Αυτό σημαίνει ότι δεν ειναι υποχρεωμένο το κράτος να τις δώσει!!!!
πφ... Η δικαιολογία του κρατικού μηχανισμού για να μην παραχωρήσει άδεια είναι ότι δεν προβλέπεται.
Όσο για το υποτιθέμενο δεν ειναι υποτιθέμενο γιατί αν πατήσετε πανω στον σύνδεσμο κυρία μου θα δείτε όλο το αρχείο το οποιό βρίσκεται στο greeklaws.gr. Αν δεν εμπιστεύεστε ούτε αυτό υποθέτω ούτε εσείς σέβεστε τους τρέχοντες νόμους της χώρας άρα και στοχεύετε σε μία άλλου τύπου κοινωνία. Καλή τύχη λοιπόν.
Ειμαι κυριος και οχι κυρια..(δεν εχω προβλημα αφου δεν το ξερατε). Για μενα το πιο ουσιωδες ειναι οτι ο ιδιος δεν εχει δειξει καμια μεταμελεια και ως εκ τουτου για ποια επανενταξη στην κοινωνια μπορουμε να μιλησουμε?Γιατι αυτο το νοημα εχει η φυλακη σαν σωφρονιστικο ιδρυμα και κατ'επεκταση οι αδειες. Οσο για το υποτιθεμενο δικαιωμα αναφερομουν για την εκπαιδευτικη αδεια και οχι στο δικαιωμα για την παιδεια! Το συγκεκριμενο παιδι εχει καταδικαστει για ενοπλη ληστεια και ειναι υποδικος για τρομοκρατια χωρις να υπαρχει απο την πλευρα του μεταμελεια!! Αφου ο ιδιος δεν βοηθαει τον ευατο του γιατι θα πρεπει να το κανει το κρατος? Αν παρει την αδεια του και διαφυγει τι θα πειτε τοτε? (και αυτο ειναι το λιγοτερο κακο). Μπορει και ηλεκτρονικα να φοιτησει οπως κανουν παρα πολυ νεοι οπως του προταθηκε αλλωστε..
Η φιλελεύθερη φωνή μου θα σιγήσει.
Θύμα της λογοκρισίας της "δημοκρατίας" του Ιδνίαμυδια και του Συριζανταρσυα!
Καλό σας βράδυ σύντροφοι.
Βάλε και συ ένα όνομα ρε άνρθωπε νόμιζα ότι είσαι κοπέλα από τα θαμαστικά συγνώμη. Ανώνυμε οι διαφορές μας είναι πολιτικού τύπου. Λεσ πως η δίωξη δεν είναι πολιτική, ωστόσο σίγουρα περιμένεις μεταμέλεια ιδεολογικού τύπου μιας και δεν θυμάμαι ο Ρωμανός, εκτός από πολιτικές του τοποθετήσεις, να έχει προαναγγείλει ληστείες κατά την έξοδο του. Επίσης θεωρώ πως όταν ένας πολίτης έχει φτάσει στο σημείο θανάτου διαμαρτυρόμενος ΟΤΙ και να είναι αυτός 1-σημαίνει πως κάπου η κοινωνία που γέννησε αυτό χολαίνει 2- οφείλει να τον βοηθήσει. Το μέλλον θα ήταν καλύτερο αν όλοι μας είχαμε πραγματικά οράματα για την κοινωνία και ήμασταν έτοιμοι να θυσιαστούμε για αυτά, άραγε ποιος ήταν ο τελευταίος που έχει κάνει κάτι τέτοιο πρόσφατα? Θεωρώ άλλα αδικήματα πολυ σοβαρότερα που έχουν παραμείνει πλήρως ατιμώρητα (βλ. Λαυρεντιάδης, Energa Hellas Power και χιλιάδες άλλα που κοστίζουν καθημερινά την ζωή φτωχών ανεξαρτήτου πολιτικής πεποίθησης), ενώ το κράτος δίνει τρομακτικά εγκληματική έκταση στο συγκεκριμένο θέμα χωρίς να έχει προλάβει όλο αυτό ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ. Αλλά δεν είναι τυχαίο.
Το κράτος αυτή τη στιγμή παίζει με την ζωή του Ρωμανού εσκεμμένα αφού επιδιώκει χάος στην επικράτεια για να επιστρέψουν στην τάξη και ασφάλεια οι απελπισμένοι από την εξουσία πολίτες. Δεν έχουν δολοφονηθεί λίγοι κατά αυτή την τακτική άλλωστε. Το δόγμα λέγεται Ordo ab Chao, δεν έχει χρώματα και όποτε απειλείται το προστατεύουν τα σκυλιά του φασισμού. Στοχεύει εσένα και εμένα, ζητάει την απόλυτη αρχή, και μέσα από αυτό το thread σχολίων βλέπεις πόσο καλά πετυχαίνει τον στόχο του.
Δήμο σοφή η μαλακία σου. Σίγουρα αγνοείς την έννοια του φιλελευθερισμού αλλά τυχαία την χρησιμοποίησες σωστα, γιατί αυτά που λες μόνο τον νεοφιλελευθερισμό
Με το συμπάθιο σύντροφε!
Δεν είπα νεοφιλελεύθερος αλλά φιλελεύθερος.
Hope you can tell the difference!
και κάτι ακόμα, το Ινδιαμύδια το λέω με περιπαιχτική διάθεση
Φιλελεύθερος "είπες" αλλά τον νεοφιλελεύθερο εκφράζεις...
Και τέλος πάντων Δήμο αν θες να περιπαίξεις υπάρχουν άλλα πιο κατάλληλα ιστολόγια για αυτό το σκοπό. Αυτό το ιστολόγιο ασχολείται κυρίως με επιστημονικά θέματα και απευθύνεται σε κόσμο που έχει ("διάθεση") να κάνει σχόλια επ' αυτών.
Μπίλης Τ. (Ομάδα Πλανιτικού)
Εκτιμώ παιδιά την δουλειά σας και ακόμα περισσότερο που το κάνετε αφιλοκερδώς.
Όμως η ανοιχτή υποστήριξη του υποτιθέμενου αγώνα ενός ληστή/τρομοκράτη των Βορείων Προαστίων, είναι κάτι που δεν μπορώ να παραβλέψω.
Είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο εν λόγω θα διαφύγει για να συνεχίσει την εγκληματική του δραστηριότητα αυτό που ο ίδιος αποκαλεί αγώνα.
Έχουμε κοινοβουλευτική δημοκρατία, μην το ξεχνάτε, και ως εκ τούτου τέτοιοι αγώνες δεν έχουν νόημα.
Αν η πλειοψηφία των πολιτών επιθυμούσε αναρχία ή κομουνισμό ή οτιδήποτε τέτοιο "αγωνιστικό σύστημα" θα ψήφιζε ανάλογα. Κανένας δεν τους εμποδίζει.Την παλιά εποχή ίσως κάποιος να ισχυρίζονταν ότι υπάρχει το μονοπωλειο τον media από το σύστημα. Στη σύγχρονη εποχή αυτό δεν ισχύει. Ο κάθε ένας μπορεί να δημιουργήσει ένα ιστολόγιο, όπως και σείς, και να εκφράσει τις ιδέες του.
Και τέλος μη μου πείτε ότι η υποστήριξη του Ρωμανού σχετίζεται με την επιστήμη!
Για να κλείνει κάπου εδώ η συζήτηση μιας και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζεται αφού δεν προσφέρει τίποτα.
Όπως δηλώνουμε και στη μοναδική λιτή παράγραφο του άρθρου είμαστε αλληλέγγυοι σε ένα φυλακισμένο 20χρονο παιδί που θέλει να σπουδάσει. Είναι άκρως επιστημονικό το ότι διεκδικεί το δικαίωμα του στη μόρφωση και δίνει έναν αγώνα για να μπορεί να μετέχει στην παιδεία.
Από κει και πέρα δεν έχουμε τις ικανότητες να προβλέψουμε τι μπορεί να κάνει και αν θα καταχραστεί της άδειες του και ούτε και εκφράζουμε πουθενά μέσα στο κείμενο καμιά πολιτική θέση ή κάνουμε κάποιο πολιτικό σχόλιο ή υπονοούμε οτιδήποτε για το άτομο του, την ενοχή του ή την ιδεολογία του. Δηλώνουμε ξεκάθαρα την προσωπική θέση μας για ένα συγκεκριμένο γεγονός. Εκπροσωπούμε και εκφράζουμε μόνο τους εαυτούς μας και κανέναν άλλο.
Ευχαριστούμε για την εκτίμηση.
Μπίλης Τ. (Ομάδα Πλανιτικού)
Επίσης ΔΕΝ γίναμε επιστήμονες για να σκεφτόμαστε μόνο ορθολογικά Δήμο. Σε καμία περίπτωση. Και να σου πω γιατί; Γιατί αυτό που εγώ ονομάζω ορθολογική σκέψη, ο γείτονας μου μπορεί να το δει ως σχιζοειδή παράνοια.
Η ορθολογική σκέψη (η αφαιρετική αν θέλεις) σαφώς και είναι απαραίτητη στον κλάδο αλλά έχει και αυτή τα κουσούρια της. Γι'αυτό μην απορείς που κάποιοι επιστήμονες θέλουν να τινάξουν τον πλανήτη στον αέρα ενώ άλλοι ψάχνουν λύσεις για το οικοσύστημα. Είναι και οι δύο άριστοι στα μαθηματικά απλά έχουν διαφορετικές πεποιθήσεις.
Το θέμα λοιπόν δεν είναι μόρφωση, τεχνολογία, πύραυλοι, πατέντες ή φάρμακα.
Υπάρχει ένα χάσμα το οποίο θελήσαμε να γεφυρώσουμε με 2 αναρτήσεις - η μια σημερινή. Το χάσμα της ανθρωπιάς μπάτσε μου. Τώρα ξέρεις ότι οι Πλανιτικός είναι τέτοιοι και έτσι δεν θα έχεις απορίες στο μέλλον.
Σφυροδρέπανα, σβάστιγκες, νέγροι, πόρνες, τρομοκράτες, Εβραίοι, ληστές πρεζόνια και ο Όλιβερ Τουίστ γλωσσόφιλα με τον Ιαβέρη Δήμο. Όπου θέλουμε δίνουμε την αλληλεγγύη γιατί είναι δική μας. Δεν δώσαμε για σένα, για μας το κάναμε καημένε!
Τζόρτζ (Ομάδα Πλανιτικού)
Ο Δήμος τα είπε μια χαρά. Δεν πέταξε αόριστα δόγματα που μας κλάνουν τα παπάρια!! Αν ο Ρωμανός ήταν του δεξιού χώρου θα λέγατε τα ίδια δηλαδή;; Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με την ελληνική δικαιοσύνη τραβάτε να τη μυνήσετε!! Μέχρι τότε οι προσωπικές σας απόψεις..ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ!! Το site είναι επιστημονικού χαρακτήρα..αν όχι βάλτε τα σύμβολα που είπε ο Δήμος.. Μην το ανεβάσετε το σχόλιο, όπως και το προηγούμενό μου!! Εξάλλου μόνο η δική σας άποψη, κατά κάποιο μαγικό τρόπο, τυχαίνει να είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ..
Αμα δεν σε νοιάζουνε οι απόψεις μας ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ.
Δημοσίευση σχολίου