![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu5.jpg)
Εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από χάλυβα και σκυρόδεμα, έχει συνολικό μήκος 8.346 μέτρα και έξι διαφορετικούς δρόμους, ενώ η καθημερινή κυκλοφοριακή ικανότητα αγγίζει τον αριθμό των 4,5 έως 5 εκατομμυρίων οχημάτων.
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu2.jpg)
Επιπλέον, στο κέντρο της κατασκευής υπάρχει ένα μεγάλο πάρκο, ενώ μεγάλα πεζοδρόμια κατά μήκος των δρόμων επιτρέπουν το περπάτημα και την ποδηλασία. Η ταχύτητα των οχημάτων είναι περιορισμένη στα 40 περίπου χιλιόμετρα σε όλες τις λωρίδες κυκλοφορίας, με αυστηρή εφαρμογή των νόμων για τους παραβάτες.
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu1.jpg)
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu3.jpg)
Το συνολικό κόστος κατασκευής της γέφυρας άγγιξε τα 814.670.000 γιουνάν, ενώ το κυκλικό σχήμα της θεωρείται ένα κατασκευαστικό «θαύμα» στην ιστορία των σύγχρονων γεφυρών του κόσμου.
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu4.jpg)
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu5.jpg)
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu7.jpg)
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu6.jpg)
![](http://perierga.gr/wp-content/uploads/2012/06/nanpu9.jpg)
Πηγή